前幾日\\又番去bps
上埋d適應課程班>>>有d悶zzzz
原來,,bps d校規比小學果d仲嚴
果度"好大呀...好多樓梯=0='
仲麻煩過滬江><
加上}}仲要行條大斜佬-------超攰
later write ...___待續___...