昂坪360都係第一次
表姐,表妹...佢地都去
但係就連牙都去
好彩大家見到佢都5係好尷戒(表面上)
連牙軒軒都有去^^
原來間纜車都幾大下...
上到最高峰都有dd驚
到左目的地
去左睇咩猴子電影
有d無奈==
then去左「與佛同行」
好大感足....
-------------------------------------------
then,,
食齋...真係見到都想嘔XC==
只係碟菜最好食...
唉~就當今餐減肥la
--------------------------------------------
回程la...
去左outlet
同表姐一齊睇衫;;佢買左件polo
而我---->冇
then,,搭車果時
軒軒唱歌?! 勁搞笑=]]
最後食dinner
終於今日有餐好la
;;cM*
|