今日好番好多啦..
哈哈,今日中午我又叫左好好好關心我ga老公整野比我食
呵呵..唔算係我叫佢整,,
係佢問我食咩,咁我咪答公仔麵囉..xd!
Wakaka今日打左唔夠十個黑池,好左好多啦!
下就同左老公同埋老公d朋友去左游水,
係海洋到游,,呵呵,,好采有女仔去姐,我d朋友
唔係我換衫戈時就悶死啦!得我一個係到!
唔明點解d外國人係超Open...= =!
佢可以唔著衫咁企係吹頭,
我見到之後我就:「哇左一聲」= =
之後佢係到望住我,
之後佢話:「大家都係女仔,唔洗咁怕醜wor」
之後我就笑到超假..= =!
呵呵,,之後我囉Key開番個Lock架囉衫比黎換,
囉左去更衣室到換,,wakaka
出番黎同番老公講岩岩戈件事,,
老公就好緊張話:「你冇係佢面前換衫下化」
Hehe,,,聽聞班男仔係出面等我地三個女仔等左好耐..
之後一個男仔話:「女人係咁架啦,,咩都慢過人」
之後我地去左食日本野..Wakaka,,
好好食,,去左漁人碼頭入ga和花亭!
食完之後就散Band Lu..番屋企!
|