呢排本人都懶了..
天天不想打日記..
幾時番學呀?好悶呀係屋企
何況本人係第一次想大學,
好心急~幾時番學呀?
成十月一號先開學~
十月一號係國慶節,
完全唔關英國事~好想番番中學呀
中學我真係挽得好開心,
特別係中四至中六戈時,
真係挽得好開心~
但係到畢業戈時係真係好唔捨得~
日日我都係到等放學ga我,
點解當初唔認真d上堂呢,
嗚嗚~~後悔左啦~大家未完成中學小學ga,
唔好學我呢個人咁呀,記住呀!唔係你會後悔~
成廿七號先去英國,哈哈~去到英國我姨就係機場椄我同我男朋友同埋我呀哥~
之後我姨媽就會送左我同我男朋友番左去佢屋企先~
之後佢就會同呀哥去愛丁堡大學~
呵~算啦~呀哥,你要住宿舍,
真係辛苦你啦~
好采我呀姨屋企係同劍橋大學係好遠~
呢d係對城市,國家細ga人黎講..即係我地~
但係對d外國人黎講就係好近ga
我姨媽話係行成半個鐘到啦~
哈哈~~~~算啦...都算係幾近~
|