2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


幾時番學? 分類: 未分類

呢排本人都懶了..
天天不想打日記..

幾時番學呀?好悶呀係屋企
何況本人係第一次想大學,
好心急~幾時番學呀?
成十月一號先開學~
十月一號係國慶節,
完全唔關英國事~好想番番中學呀
中學我真係挽得好開心,
特別係中四至中六戈時,
真係挽得好開心~
但係到畢業戈時係真係好唔捨得~
日日我都係到等放學ga我,
點解當初唔認真d上堂呢,
嗚嗚~~後悔左啦~大家未完成中學小學ga,
唔好學我呢個人咁呀,記住呀!唔係你會後悔~
成廿七號先去英國,哈哈~去到英國我姨就係機場椄我同我男朋友同埋我呀哥~
之後我姨媽就會送左我同我男朋友番左去佢屋企先~
之後佢就會同呀哥去愛丁堡大學~
呵~算啦~呀哥,你要住宿舍,
真係辛苦你啦~
好采我呀姨屋企係同劍橋大學係好遠~
呢d係對城市,國家細ga人黎講..即係我地~
但係對d外國人黎講就係好近ga
我姨媽話係行成半個鐘到啦~
哈哈~~~~算啦...都算係幾近~






訪客留言 (返回 Michelle_C 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Michelle_C
暱稱: Michelle
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
去左英國Lu
好耐冇打日記...
T^T~
無啦啦比人嬲左
幾時番學?
文章分類
全部 (102)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed