今日去左迪士尼,第一次去嫁~ 我d親戚請我地既
迪士尼d機動逰戲唔係幾好玩,最好玩都係過山車,= =不過好變態wow.....完全睇唔到野
跟住就冇啦啦差唔多我個人掉轉左0-.0 嚇親我-,-
今日派測驗試倦啦~~~~好彩英文冇肥不過數學果d一般,有少少失望=]
今日去石籬商場買野,見到明!∼ha
今日,就放學果陣,我二個班主任話發生左一件恐嚇事件....我班其中一個人,唔知係咪有信俾左佢話恐嚇佢,我學校己經報埋警= =
今日返到學校,跟住上埋課室之後,由於我坐既位既附近全部都係女仔黎-,-
所以我成日都會坐人地個位同d fd傾計^o^
今日,中文堂了,上次老師叫我地作個故事,今堂要我地全部人輪流講出黎,但係我個故事好無聊
但係有好多同學既故事好搞笑-,-
跟住今日到4點到,中史老師又要我地留底讀書-,-頂- - 仲諗住放學返屋企睇電視嫁- -不過個老
師成日都搞gag- -
今日係學校上課果陣,我右邊果個女仔成日都係到嘈生哂- -...點上課呀,x佢個乂丫
跟住到4點鍾就到乒乓球練習了...但係我發覺我乒乓球廢左好多-,-頂--
就到陸運會了,我參加左1500同400米,輸硬-,-