我不值得你去愛我(!)


給詠恩的信 分類: 點點記事;一點一滴記下...

To詠恩:

Halo!!今次係我第一次寫信俾你牙!

其實我覺得你係我最好嘅朋友.當我唔開心個陣,你會聆聽我講嘅野,就好似上次咁,我話我爺爺鬧我“唔死都冇用”,你就會在旁安慰我.

我亦都好鐘意同你一齊玩,同你一齊嗰陣,我會忘記所有煩惱,盡情咁係度玩,係度笑,真係好開心架!

希望你讀中學嗰陣,唔好唔記得呢個曾經係你最好嘅朋友!

祝生活愉快!!

你嘅朋友

詠嘉

4月15日

 

 

發表時間:2009-04-15 05:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
記住留c0mm3nt比細Crys呀(:


Miko1202
暱稱: Crys Crys:$
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
彩色鐘仔

by blog Pitatto!
My Facebook=]
Hiuting Tse

建立你的 Facebook 電子名片