| 2010-12-18 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | 又打qz啦我B-)
好難得會打架xd 10年打1次-v-
今日同LCH SKK CHT HPM佢地去玩xD(打簡稱呀我xd)
好難得全部刀係Drama既=v=
所以覺得好好玩-v-
首先去買聖誕禮物比SKK -v-
買完佢就back home做乖乖女啦-v-
之後就同佢地出屯市啦;p
同LCH CHT去新墟睇戲=v=
睇我最愛.....哈利xdd
咁岩原來CHT刀想睇 hahaha-v-
睇2點9個場=v=
1開場冇幾耐 佢斷片喎;@
搞左n耐先搞掂-0-
仲要唔係重頭播起bo;@
豈有此理呀;@
搞到我睇到d睇唔到d;@哼
睇到有1幕同CHT嚇到成個彈起=v=
仲要撞到個頭xd笑死我地2個
睇科幻片比我地2個搞到變笑片xdd
睇完到5點幾啦-v-
就行番去市中搭車:D
我同LCH刀走啦:)
佢就送我搭車:)
點知1睇隔離個輕鐵站
仲有2分鐘就有車xdd
佢講左句粗口就閃左去隔離個輕鐵站xdd
咁就1日啦xdd
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|