| 2010-12-12 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | N耐冇打過qz -_____-
今日好難得又打番xDD
今日同臭恩出街玩xdd
1點半就出去啦:D呵呵:D
我終於早過佢尼到啦xD hahaha-v-
之後就同佢影貼紙相-v-
影左1部咋-v-(幾乖女xdd)
之後就去左冒險啦 點知見到琳囝 Wanwan 小粒佢地:D
又1齊影貼紙相啦xDD
係咁玩臭恩隻臭雞囉xdd
之後同臭恩閃左xDD周圍hea-v-
去左睇衫-v-買左1件衫 1件嬲-v-
好貴呀:( 不過我好鐘意;p
去左食野-v- 陪臭恩食芝士薯蓉-v-
佢食芝士 我食薯蓉 hahaha-v-
又周圍hea-v-
5點半back home-v-
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|