| 2010-06-22 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★6/21
★今日最後1日考試lo
★考中英文listening同中史
★我覺得中文listening好難==
★英文listening就好簡單(張sir話我係外國人,淨係識英文吾識中文xdd)
★中史就0k易la
★2條問答都有溫過
★最好笑係就尼開考中史之前
★有1段時間比我地溫書
★仿仿(陳x仿)就吾溫書
★係度同房振鵬玩
★任佩珠(監考老師)就話la:
★後面2個同學隻手吾好拍尼拍去la
★仿仿就話la:
★(靜左幾秒)我係度拍''污ying''咋
★佢1講完呢句全班喪笑lor
★跟住餘下嘅溫習時間
★我都係到偷笑xdd
---------------------------------------------------------------------------
★放左學之後
★番屋k換左3就出街
★係屋k樓下見到Kuma佢地
★同佢地傾左陣計
★就同家姐,儀同埋1個A班嘅女仔去貼紙相
★跟住就同郗郗,恩恩去影
★影到我就尼破產xdd
★D相去我個相簿睇la
報告完畢..............
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|