| 2010-04-23 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | 今日上堂好悶
冇乜心機上堂
--------------我系分隔線----------------
5知點解
今日上qooza想睇人地個blog
但係睇5到
仲要連自己個blog都睇5到lor
s0 sAd/__\
-----------------我系分隔線-------------
今日上科學堂係度食糖
5聽書
係到畫公仔xd
畫左成個鐘
畫左好多幅xD
-------------我系分隔線-------------
放左之後
同淇淇去買yes同埋食冷麫
今期yes有某某人最鐘意嘅少女時代贈品
仲叫我比佢tim
不過淇淇話5好比佢
寧願撕爛佢都5好比某某人xd
報告完畢.......................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|