| 2010-05-10 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★今日超熱lor
★仲要落去早會
★討厭!!!.\/.
★不過我自己仲著住冷衫xd
★5想除(除左好樣衰
★企左1陣
★開始覺得暈暈地
★又想嘔同有d肚痛
★平時5食早餐都冇野架
★但係今朝食左早餐就暈暈地
★同三文冶講有d想嘔
★佢問我冼5冼去醫療室
★我話5使
★佢叫我去廁所冼面
★入到廁所
★望到自己個樣超得人驚
★好似1隻鬼咁
★塊面好青同埋嘴唇超白lor
★去左好奈先出尼
★本來好dd
★不過企企下又暈暈地
★問多次三文冶可5可以去多次廁所
★佢話快d番bor
★終於都上課室la
★有冷氣涼下好好多
-------------我系分隔線------------
★上Maths個陣
★隔離條友比鄧恩賜捉落去剪頭髮xd
★成大半堂冇上lor
★不過佢5係到仲好
★5使成日煩住哂xd
★最尾個堂想訓覺都5得
★趴係張枱都5得
★三文冶好黑人憎lor
報告完畢........................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|