| 2010-05-12 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★今日上堂玩得好癲xd
★超正xd!!!
---------------我系分隔線-------------
★今日上上下科學堂冇端端火警演集xd
★5使聽書xd!!!
★落到去操場係到排隊
★聽區淑芬係度講廢話
★又話4A至4E走火警態度好散漫,又話冰班5關風扇,5關門
★又係度今年走火警演集係5分59秒
★又話上年係5分40幾,前年就5分12
★全部老師出哂尼,又點名lor
★我同Anna姐講:使5使咁大陣仗牙==
★Anna姐話:咪係,都多餘嘅
★不過就早放小息lor
------------我係分隔線---------
★上中文同聖經個陣
★同後面條友玩到超激lor
★老師咁都5知bor(眼殘嘅老師xd)
★後面條友話要伸賴腰
★跟住就1腳伸我張櫈
★搞到成個人推前xd
★我同佢講:你冇病牙ma
★出去交聖經作業個陣
★佢叫我幫佢交la
★我話:你腳殘牙!?
★比佢話得多,今次話番佢xd
★點知佢伸腳推我張櫈
★仲整冧我書包,d書跌哂出尼lor
★我話:你冰條筋shot左牙★!?
★佢話:我伸錯位姐
★我理得你牙
★跟住拎起佢書包
★佢話:5好牙!!咪搞牙
★我都費時彩佢
★1野將佢d書倒哂落佢張枱
★我冇將佢d書倒落地,再踩兩腳算好彩la
★放左之後同Wendy留低拎stickers
報告完畢...........................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|