| 2010-05-06 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★今朝出左大廈門口
★先諗起5記得拎袋書
★又要跑番屋k拎
★搞到趕5切撘車/__\
★走左去撘輕鐵
★好彩冇遲到
----------------我系分隔線---------------
★今日家政堂整三絲炒烏冬
★太好味la(自己讚自己==
★放學上左圖書館
★拎d烏冬比淇淇食
★食完去OK食雪糕(好為食==
★一路行一路食
★突然淇淇話未拎衫bor
★即刻打比Jep
★Jep話下個星期先拎
★收左線後
★淇淇大叫:戴顯!!!
★一拎轉頭就見到戴顯
★即刻跑過去要抱抱xD
★跟住企係到傾計
★傾傾下係到搞爛gag
★影低左“傻傻(偷笑)的戴顯”

★係到笑緊我嘅戴顯(嬲\__/
★傾傾下見到陳嘉琪
★即刻閃xD
--------------我系分隔線-----------
★聽日就番LNY la
★好期待牙!!!
★報告完畢................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|