| 2010-04-30 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | 今日上堂好悶
係度用鉛筆畫枱xD
--------------我系分隔線---------------
今日lunch去左學生會買左兩枝無印筆
仲約左淇淇放學去library
放學去library拎書
見5到淇淇
跟住閃水
去到學校門口見到Hugo哥哥
行係佢後面都見5到我(嬲)
行到去巴士站
等左好耐都冇車
就打比淇淇傾計
順便問下點解咁耐都冇車
原來龍門居有架貨車翻側bor
搞到冇車
打電話比Daddy
同佢講晏d番
順便講話龍門居有車翻側
Daddy叫我撘的士返屋k
走左去撘的的了
今期《yes》有軒仔做封面牙
HaPPy=]
------------我系分隔線------------
以下內容
囍的就看吧
不囍的可以留cM走了
唉.........
呢排我個班有d男仔同我講
話坐係我隔離個男仔鐘意我
我以一貫嘅方式處理
好煩牙!教下我點做好la!
報告完畢.............
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|