我不值得你去愛我(!)


2010-04-30 分類: 點點記事;一點一滴記下...

今日上堂好悶

係度用鉛筆畫枱xD

--------------我系分隔線---------------

今日lunch去左學生會買左兩枝無印筆

仲約左淇淇放學去library

放學去library拎書

見5到淇淇

跟住閃水

去到學校門口見到Hugo哥哥

行係佢後面都見5到我(嬲)

行到去巴士站

等左好耐都冇車

就打比淇淇傾計

順便問下點解咁耐都冇車

原來龍門居有架貨車翻側bor

搞到冇車

打電話比Daddy

同佢講晏d番

順便講話龍門居有車翻側

Daddy叫我撘的士返屋k

走左去撘的的了

今期《yes》有軒仔做封面牙

HaPPy=]

------------我系分隔線------------

以下內容

囍的就看吧

不囍的可以留cM走了

唉.........

呢排我個班有d男仔同我講

話坐係我隔離個男仔鐘意我

我以一貫嘅方式處理

好煩牙!教下我點做好la!

 

 

報告完畢.............

 

 

 

發表時間:2010-04-30 10:42 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
記住留c0mm3nt比細Crys呀(:


Miko1202
暱稱: Crys Crys:$
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
彩色鐘仔

by blog Pitatto!
My Facebook=]
Hiuting Tse

建立你的 Facebook 電子名片