| 2010-05-13 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★今日真係悲喜交集牙
★有開心同5開心xd
------------我系分隔線-----------
★今日1早返到去
★打鐘出尼排隊個陣
★比條茂利prefect捉頭髮lor
★平時又5捉,我之前都過左眉la
★d老師都冇捉我la
★個陣都5捉,而家先尼捉
★你冇病ma,有病睇獸醫la
--------------我系分隔線---------------
★放學都冇同Wendy1齊去拎sticker
★反而去左MMLC(B)做時事填充
★其實係Wendy個組叫佢做(個個推哂比佢做)
★我5係佢個組,但係似我做多過佢做lor==
★做完佢就閃人,我就留係度陪Anna姐傾計,順便等埋淇淇1齊走
★等左1陣,淇淇落左尼,同佢1齊去搵牙Tri仔
★然後係學校門口見到彭kai
★淇淇話想同佢講d野,拉左我去壯膽==
★同佢食完野就番屋k
----------------我系分隔線-------------
★番到屋k
★見到有d禮物
★原來係媽子嘅朋友去完日本嘅手信牙
★全部禮物都係我架xd

★報告完畢.........................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|