琴日實在太多野做...做數同埋Geog...由7點做到11點半==
太夜la...唔記得寫日記同上online game∼>/\<
不過依然冇乜人黎留言....
快d黎呀∼唔黎既話就...hehe...死喇∼>3<”
仲有...我發現用隻Dr.eye將中轉英...
轉得都幾正...下次想轉野搵我@@”