今日上電腦堂...何Sir講埋d電腦既野== 又幾多MB...又咩CD....
即係悶都悶死人 == 不過好彩同汁邊兩個同學傾計解悶...=3=
仲有張工作子...超難做=.= 好彩下禮拜交∼聽日交我死得~~~
食完飯個陣同呀F4去左圖書館借電腦用...我地偷雞反game =v=
好彩d人睇唔到...唔係既話,我地大劑=o= ....
今日算多野寫過琴日喇-3- 起碼冇咁無聊...d野正好多 -c-
好啦..... 卜卜啜...>3<"