↗孩子氣中°☆°帶點任性↘ ..請把我的歌帶回你的家.請把你的微笑留下..

>2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


踩單車 愉快

 哈哈..今日去左踩單車喎..好惦呀..好多個人呀..十六個..哈哈..雖然好多個係隔離班..不過佢地都好好人..哎也也..我又遲到啦..點解會咁嫁..哈哈..不過唔緊要啦..佢地都無怪我既..嘻嘻..

 好野..終於有得踩啦..太耐無踩啦..幾年啦..一開始係咁衝係咁衝..好好玩啦..點知..><..返轉頭先可僯..我無力啦..隻腿仲好痛呀..真係好唔想踩啦..但係仲有成2∼3個鐘車程..亞媽媽咪呀..果時痛到我真係好想喊嫁..不過我忍得住..我要踩返去..都係小明最好..陪我由頭踩到尾..無掉低我..實在太感動啦..如果唔係到我天黑都返唔去啦..真係未試過人地踩單車踩到好似我地咁個個嗌晒又pat痛又腿痛又身痛嫁喎..哈哈..下次去踩應該唔好咁博命先岩..

 本來同貓骨踩雙人車嫁..不過我唔夠力..跟住一人換一部單人車踩..如果果時踩雙人車咪唔洗咁可憐啦..我地踩得慢d..咁等佢地返轉頭果時我地又可以跟住返轉頭..幾好呀..哈哈哈..

 踩原個個都好似屎得咁..不過就好輕鬆啦..我雙腳無咩事啦..真開心呀..不過我地有4個無同佢地出去食啦..踩完我去左搵家姐佢地食飯飯..佢地傾計我掛住電視.因為果度有電視睇呀..不過返到屋企都成11點幾啦..沖完涼好眼訓啦..即刻訓教先..正呀..

刊登時間:2007-03-17 01:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                    





訪客留言 (返回 MinToilIVE 的日誌)


chishan 於 2007-03-18 01:26 PM 發表:
哈哈~~又遲到,,,,,笑死我囉!!=v="

我都覺葉小明好好人的!!!

你有冇d愛上佢的感覺!??

不過,千萬唔好呀!!

佢gf唔會放過你架!!wakakak...............

我條腰都痛埋呀!!嗚....

之前踩單車腰唔會痛架!!>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..佢係好好人呀
不過我先唔會做d咁大逆不道既事哦
哈哈..如果唔係就會成為千古罪人哦
 
Posted at 2007-03-18 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MinToilIVE
暱稱: ↗孩子氣.言永↘
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I LOVE MUM...
給某君最後的信
印象
小CaKe被困了
討厭的一天
文章分類
全部 (24)
心情沈思 (1)
情感故事 (4)
當天日記 (17)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 20
今日人氣: 5
累積人氣: 740
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed