呢排冇打Qooza,
因為好鬼忙,不過我今日得閒...
今日好悶,所以我就上msn同人傾計,
之後何彬話同我傾電話,佢失戀呀,我咪同佢傾囉-_-'
我仲同佢玩msn game,玩左都有1個鐘=.=
過左一陣,何彬話想打籃球(失戀大過天)...咁我地咪去左3期打囉^ ^
之後同人鬥波...鬥左都好耐,
後來我地唔鬥,轉左玩啤派...
最後我地番歸^.^