今日又要跳繩啦,
哩個禮拜,幾乎日日都要,
因為比賽,又鬼叫我地個個都咁水皮,
當然除左幾個朋友仔,
由十點練到一點,
練到成身汗,
練完大繩,又練單人,
開頭我地都幾有幹勁,
唔知係咪粗勞過度,
到最後,大家"pai"哂,
咁Sandy就叫我地練雙人,
叫我地分組,
本來我諗住
同我既好朋友一組,
點知佢話:可唔可以唔同你一組?
我呆左一呆,
我本來想問點解,
不過佢就轉左話題,
我真係想知點解佢會咁講,
但我最小要知道原因,
如果係我錯,我一定會Say Sorry~
番屋企的途中,
一路胡思亂想,
會唔會以為我對佢鐘意的人有意思,
但係我已經同佢講左唔會,
因為戀愛哩家野,
唔會係我求學時期發生,
我要先讀好書,
但佢了解我嗎?
|