| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 小型賽車 |
分類: 運動百科 |
上個月去左玩小型賽車
當然
我都玩左E樣野好耐嫁啦
咁人就緊係要有進步嫁啦
咁我咪越渣D車就越要快囉
跟住就開始渣100CC啦
咁我咁既年齡
就緊係唔太可以完全控制到架車
要佢聽晒我話嫁啦
咁我唔夠力嫁嘛
咁果日又如常咁出車
出到去跑左幾轉
都見D人追我唔到
咁就緊係開心嫁啦
跟住冇啦啦有個技師叫我番入去
我就而為架車有問題啦
咪好有自信咁番番入去囉
點知冇啦啦有條友
唔知係咪老世黎既
問我幾多歲
我咪答佢囉
我仲要好有自信咁答
而為佢想推我去鬥車呀嘛
點知佢原來係想話我
未能夠完全控制架車
我心諗
你慳D啦
人地追我唔到咪得囉
架車唔穩又點姐
我夠快咪得囉
跟住佢就同個技師講
多人就唔比我出車
佢有冇事呀
咁我知道人地快過我
我實會比佢過
咁佢咬住我都追我唔到
冇理由比佢過嫁
咁咪繼續踩油行囉
點知佢咁都可以話我既
咁到車場就黎收工
冇乜人果時
我咪出車囉
唔知係咪我果日當黑
出車跑左幾轉
費事比人疾
見到有車咪比人過囉
點知分左神
架車郁左一郁
我後面架車又快wo
一撞
即刻爆軑
兩架車都停左
我後面果架撞到我之後
彈左向前
停低左
佢又冇爆軑
我就成架車打橫
向後退
鏟左入草地
又要人幫手帶我番入車場
又要人幫我搞掂架車
最慘既係要比錢買過對軑
唉
我真係失敗呀
麻煩各位有玩小型賽車既大佬
比D貼士我
等我可以駕馭得好D呀
|
|