「我們說愛情有多麼的動人,它最動人的,卻是還沒有真正開始的時候。」張小嫻《在天涯尋覓你》
又黎寫每月一記啦,, 考慮左好內,, 終於決定轉番最原始的版面,,
感覺上方便好多,, 以前果個整既時候好煩,, 又要就住個位,, 又要對好番個位,,
最後我都係比惰性屈服左,, 揀番個最舒服既方式,, 咁先符合我性格嘛..
星期五果日夜晚大約七點半度我要攞個行李箱去地鐵站比阿媽個同事,,
我拖住個行李箱既一路上,, 路人甲乙丙丁不停咁望住我.. 我心諗佢地會唔會以為我係離家出走,,
如果遇到警察咁點算,, 佢會唔會叫停我,, 問我做咩拎住個行李箱周圍遊蕩,, 諗埋d白痴野.. (汗)
咁我就不自覺地一路行一路笑得好燦爛,, 咁d人就唔會認為我係由悲情的家逃奔出來,,
諗諗下,, 又覺得自己做咩要專登笑比人地睇,, 人地要誤會咪誤會囉,,
跟住就即刻扮黑面,, 感覺好似面部肌肉抽筋咁.. 白痴喔?!

↑豬蹄般的手拖住個行李箱..
到左地鐵站,, 佢人未到,, 只好呆等,,

等人既期間,, 發現左個十分孤單既專影證件相機.. (←正式名稱唔記得左)

要等既人終於到左,, 急急腳咁離開.. 我可以番屋企嚕><
P.S. 發現At17既Ellen同林一峰有幾分相似..
|