「正因為不知如何是好,才選擇了原地踏步。」
睇左第十六集《快刀洪吉童》之後覺得好心痛,,
公子 (張根錫飾) 佢.. 佢.. 中左箭呀! D血好似小型噴水池咁湧出來黎..
Oh Oh Oh.. 嗚嗚嗚.. 好痛.. 好痛.. (我一邊睇一邊哀叫)
睇第十七集既時候,, 突然發現呢幾幕瀰漫著一陣腐味.. 呵呵.. 洪氏姊妹 (編劇) 真係鬼馬..
P.s. 純粹惡搞.. 得罪到請見諒