多謝咁多位既關愛及體諒呀~~~~
近排忙左少少, 因為學校測驗呀~ 對老師黎講係好多野做架~~ like出卷, 改卷, 入分等等~~~ 忙到傻呀~~~
而家叫做尾聲啦~ 所以冇之前咁忙, 可以寫下日記啦~
近排都幾眼訓, 我發現我真係一個訓極都唔夠既人, 星期六日訓足10個鐘都重係好眼訓~~
聽日我自己要test呀~ 希望唔好咁眼訓啦....唔好測到上次咁衰....
呢兩日我都係高興與唔高興之間, 因d學生重係唔係好聽話, 而家佢地測驗既成績唔好....做老師既當然唔會開心啦.....高興既係班一年班聽話左少少, 可能我上兩星期病左, 同佢地講, 如果惜梁老師既話就要安靜~~~ 苦肉計對佢地呢班算有愛心既小朋友黎講幾好~ 但唔長久呢~ 好返就唔可以再用啦~~~
遠方的朋友, 你工作情況如何呢?
我的學生們, 你們的生活(學內外)好嗎? 溫書辛苦嗎? 有問題可以找找我哦~~~ 雖然我答得你很慢 ...
再見~~~~
|