我呢幾日好好多啦~ 多謝咁多位既關心呀~
呢個禮拜我約左朋友仔去影grad相, 點知換衫都搞左成個鐘, 搞到個個瓜瓜嘈~~~ 不過過日我好開心呀~ 因為一次過見到我中學時最fd的朋友仔~ 係而家都有keep住聯絡的那些~
下星期二又要test啦~ 今次冇咁大信心~ 因為而家都重未有時間開始溫書~ 要努力呀!~
我要教好我的學生,因為佢地既成就就係做老師既我既成就, 係我既驕傲~~~~
p.s. 自從實行俾v後, 6c班仔仔乖左d