呢個月過得無驚無險~ 事關驚左好耐既家長日竟然冇家長搵我喎~~~ 呵呵呵~~~
之後就係o係不斷係咁做既情況下~ 我出左3次心算啦~ 頭一次難到d學生傻左, 所以之後鬆返, 但係重多人唔合格....你話咩事呢~~~ 可能係考既野唔同之前過份啦~ 結果第3份係重淺....所以好多人合格返, 但係我都係未滿意...因淺到咁都唔係好多人攞高分....我對學生既要求好似有點過份~ 但係名校呀嘛...冇理由唔難返d~ 好彩d同事都幾buy我出得深d, 只要唔好過深就得~
另外,今個星期d仔既表現都幾好~ 係一時時要鬧下咁啦~ 都唔係好激氣啫~
呢兩三個禮拜好多野要做起, 所以忙d.
下學期又有好多野要我跟, 所以忙上加忙~~
好彩而家都搞掂七七八八, 可以專心搞點奧數&日後既心算~ 希望新年假可以專心做dtm功課~~
最後, 再次多謝各位既關心~~~ 一般既困難&挫折難我唔到既~~~ 呵呵呵~~~
|