終於放假啦~
近來d野都好好呀~ 暑假前最後一個輕鬆的假期, 我要enjoy埋佢囉~
近來懶係我既定律, 逢親大忙一場就會懶到傻左~ 好彩呢個假係最少野做的~
近期活動係不斷睇漫畫~ 同聽歌~
之前因為madonna出左演唱會既dvd, 買左黎睇~ good~ 我其實只係睇佢地跳舞咋, 但都覺得值回票價~
呢排又凍返, 好驚又病, 事關上星期又突然發燒, "感冒"喎~ 唉~ 明明肥左, 訓足7個鐘, 但係身體都冇好到既~ 點先可以好d呀~
呢兩日因有親戚黎左香港, 要陪佢地, 行左兩日, 都幾好~ 事關佢地都老啦~ 唔知黎得幾多次, 當係自己都行下, 健康d啦~
|