<P>於近排哂死人既日子裡, 能令我出街的日子不多, 多是朋友相約才出街~ 有時會認為這樣是浪費(多是別人話我啦~), 有時會認為是隨心所欲. 試想想~ 要上班時, 你何曾可以話唔出街就唔出街!~ 當時, 上班會是我的一切~ 其他事, 都是"看看有沒有時間做啦" 現在, 隨心所欲, 愛做甚麼就做甚麼, 打機, 看劇, 聽歌, 看漫畫, 睡覺, 讀讀普通話~ 真係幾好~ 好就好在, 你知道呢個半月係可以"浪費"的! 不用愁錢, 不用愁工作~ 比讀書時要做暑期工更爽!~~~ </P>
<P>重有20日就返學啦~ 就舒服埋呢d日子啦~ 至於"話做運動"既目標......算吧啦......都係坐食山肥......</P>
|