我暈…
又黑曬天嘞!就快要落雨.
今日係Monday!
人地話黑色Friday先憎.我呢?
就從Monday-Friday都特別憎死嘞.
今日先係Monday,仲要慢慢挨⒌日!
(早上)係⒐點半之前,就要把部分Cargo卸落來.
到佐晚上⒍點半又要把部分Cargo擺上去!!!
我厭倦Monday至⒌…真係好討厭啊!
⒈個星期先有⒉日可以輕鬆D…
之前甘多個星期,我都捱過來嘞!Believe呢⒌日絕對吾係好難過.
呵呵…乜都係我自己講! I服佐自己.
Accept the reality,過new的生活……
過去既一切,都吾再去多想嘞!
Treasure眼前既一切(人、包括物質),開開心心過著簡單既日子.
|