ing… 到今日為止,已經足足1⒊日喇. 仲係少少消息都沒啊! 前幾日去催過次,點知仲係個句“整好就卑電話你喇”. 真係覺得好心灰意冷啊. 雖然吾係好貴,好似先用佐⒉個月左右就變成甘嘞! 最衰就係‘某個人’喇,遲吾打早吾打; 真係好憎ni吖! 我睇我都應該做幾分鐘姓“懶”嘞.就係因為你先會變成甘樣. 整到我發SMS,等等…都好吾方便,都慢幾拍! 不過算喇,吾等都等佐甘多日la;吾介意再等多幾日喇. 我自己都覺得好無奈啊. 順其自然la…