每日既生活方式都沒改變過!
從0⒎年⒎月份開始,就係甘樣生活嘞.
朝早就⒎點左右起身,都吾知自己⒈日做到乜嘞?
到晚上(大概)1⒉點左右就訓覺…
⒈個月三十日就甘過佐!!
眼看又係月底嘞,一日⒈日甘過.一轉眼又過去大半年啦!
又好快就到新年嘞(可能有人會話,成日掛新年嘴邊)
覺得個日先⒉月份,但依家好快就過完⒐月.
10月就即將到來…
人地個個10月⒈號都有假放,吾理⒌日定⒊日.
始終都有假期放.吾係我沒假放!不過我希望同其他人一樣.
一樣既假期,一樣既工作時間.
次次我話想去邊玩,清清兩個人實會批准我架!
都沒一次話吾肯批准我,如果我想去邊?
若個日多野做,我實係提前會遲後先去.想去實去得成,只要我開口!
但呢一切都吾係我想要既…
我想要既一切吾係甘!!!!好多人都認為我過得好好.
成日輕輕鬆松T鋪,對住電腦玩…(吾使出去日曬雨淋)
就係因為甘,我覺得一D都吾好;我想擁有其他甘人甘!一樣既工作時間,一樣既假期.
唉……
依家又少人係度,又沒乜做!之前話有外甥女係度熱鬧D.
自從外甥返去屋K後,清靜佐好多啊.
吾知點解?呢幾日既感冒,朝早我好吾想起床.
就算幾吾想都好,我始終都要早起身.(KG)
今朝係JGG打電話叫我起床架,不過我始終懶床到⒎點半先起嘞!
無無聊聊,又上來寫篇日記.仲寫得甘長氣添!!嘿嘿.
|