27/10
7點幾醒左身…
訓返..-___________-
10點幾…Sarah打泥…醒左…
但係我搵吾到手提…冇聽到…
之後打返比Sarah``
Sor../_____________\
忘記了跳舞…/ 3 \
之後洗頭換3…
搞掂晒…點知/_______________\
娘親吾比我出去\ 3 /
冇興既!!!
討厭!!!!!!!!!!!!
搞到我係屋企自閉…-0-
又冇人陪我/__________\
衰…
之後Kennie打泥問我出吾出去食飯,,
得ge話我一定會/ ^ \
紫姊打泥…搞左個爛gag-3-
但係我嘰左一聲-0000000000000-``
可怕…
28/10
我遲左一mins同Kennie講最後ge生日快樂.../ V \
黃金少年全集-V-
睇返2B年代同Kennie,,wasabi傳ge簿...xD``
搞笑@@
昆到Kennie.....xP``
今晚再打..
post相:)
杰同Kennie講既=]
  
  我,,圖,,肥人同Kennie講既=]
 Oyi同Kennie講既=]
肥人同Kennie講既=]
圖同Kennie講既=]
Kennie講既=]
康少同Kennie講既=]
  螢印<3
 Tung.
|