28/10
晏咒出去搵媽…..
大表哥同表姐都都係到<3
同大表哥係到傾mix…xDD``
哩個話題好好傾…哈哈哈J
佢話佢返屋企比野我…
坐佢車返…爽-V-
上次迷死左…*V*
今次都係….*3*
之後返返上水搵父母…
陪姑姐去睇樓….
御皇庭咁好都搬-V-
睇完去飲荼,,
開頭搭枱,,但係D人好有問題-_________-
媽…之後轉枱,,yo``
愈叫愈多人…-3-`
………這一天完了。
29/10
早餐沒了/ 3 \
maths..忘了,
recess.. 忘了-V-
ih.. 忘了*33333*
recesss.. 忘了-___________-
hist..Miss Ng上…佢隻手好滑..xDD``
lunch…kennie,,聰,,康,,杰去營記``
eng…訓醒訓訓訓醒醒訓醒訓訓醒訓醒醒醒….
入hall….HotCha同關楚耀來了.. J
HotCha<3…….多謝我同彤彤=]
玩遊戲…/ 3 \
彤彤叫我陪佢….見到kennie上…即舉手….吾比上…-33333333-
fake左陳圖遠…=V=``
kennie白痴婆..xP``
關楚耀…彤彤開心到傻..xDD``
香港靚女得一個<3
好好聽*3*
乜學校….school tour差成咁…咩風氣…
放左……尻hea wif kennie,,wasabi,,MK,,聰,,康,,杰….
出奇蛋<3
搭車,,,訓左….頂…
件冷衫比人偷左 /____________________\
條友有問題….出奇蛋同大大個袋吾偷…
偷冷衫…-0-``
吾該劉生同劉太吾好話我D fd…
好煩……..
30/10
一返到學,,帶住我ge早餐…
見到大細聰同宗,,
好得意<3
好掛住隻狗J
柒大頭-V-
Maths…同Mr.Li無聊…
is…比面阿sir..xD`
recess…???
chin……悶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
recess..play with yuC,,chung,,hong siu,,kennie..
v.a…….同彤彤..康,,杰..孖哥..笠聰hea…
我是個荼壼..xD`
我地玩槍..xP``低B..
lunch..Kennie,,多汗,,康去營記…唱歌..=]
營記變K房…<3
係2D摺♥♥..*3*
出x….
仆佢…… \ 3 /
我得咁辛苦!!!!
不得大派用場\ 3 /
寫得3個字 \ 3 /``
仲要出去講NC…!!!!!!!!!!!!!
thank you Mr.Li幫我-V-
crazy thing..
址火的的english….
入hall,,,悶!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我地好乖J有唱誰曾應許=]
班男仔唱得好搞笑<3
比晒面個個叫張曉康既美男版陳潔!!xDD``
同kennie,,wasabi走..xD``
我感到自豪-V-
搵媽歸家
完。
|