今日pe...終於考到我-V-
4下...-0-``
一息..... . . .
eng..同康少傳D無聊野...
music...珍姐...-V-"
二息...吾靚就吾靚...望咩丫望..xD``
Chin.......同康少傳紙仔.....xDD``
少倩講5分鐘,,就離1次題xPP``
lunch....M記..<3
Maths...傳飛機,,船仔,,紙仔<3
我同康少收埋左kingkong個筆袋..xDD``
發脾氣...哈哈哈:)
笑死我同康少..xD``
兩條傻仔...kingkong同宗少..哈哈<3
杰電話響...成班2D冇雷ge...
靜晒-V-想聽歌?
康少狂咳,,想遮住D聲,,,但係冇人理佢..xD`
我掛住寫紙仔...吾知咩事,,事後先知-3-"
家華叫我問題....岩左.xP``
吾知搞乜...我拍左2下手掌...講左句好野-V-
笑到我同鄧穎姿死晒...
哈哈:)
放學...hea...
hea左勁內...
同Yuc同杰放...,,
有人好樣衰..xDD``
吾講出泥...哈哈...
...
|