頂......
琴日D野吾記得晒 -3-"
不過記得交安....好苦! ! !
呂sir ge眼神.....-3-"
拜託...吾好用咁ge眼神望住我,,
我會用超憐憫ge眼神望返你
........突然諗返起前日ge野....-0-"
雀屎...xDD (A Lo..Yuki,,channel還會記得嗎?!)
我係牛屎...xDDd,,
Yuki係狗屎...xP``
A Lo係豬屎...*3*
channel係貓屎.....-V-
痴鬼線...
.............................
今朝入hall睇咩咩非凡義工,,
悶......-____-"
中文默書-3-"
頂丫.....得個括號錯左\ 3 /
Eng...........writing.....
"My Frist Time Story "
我諗左好內....先諗到...
一位久違了的好好好好好好朋友*V*
豆........豆 ! ! !
............................
我格個個盧咩咩,,(吾係肥仔!!!)..
佢枱底有舊香口膠...xDDDDDDDDDD
痴住左佢條褲...xP``
仲要比孫龜鬧....
佢地兩個狂講英文...-3-"
超勁...但係我聽到盧咩咩講左句..,,,Shit!
-3-"
康少聽吾明佢地講乜...-______-"
I.S.......入Lab..*3*
又係玩.....玩玩下....我自己又走埋出去....xDD
不過一出到去就.........../ 3 \
媽咪丫! ! !
同陳俊杰走左入去工程個到...xD
so thin...*V*
a Lo 落左泥..:)
之後送佢上去....
去2D...諗住拎完紙巾比譚希彤就走....
不過D冷氣太舒服<3..
吾捨得走.0.
陳俊杰入左泥.....冇得自己靜靜地睇Kitty封信...-3-"
Lunch...比Rachel同Yuki傳染..xP``
超乖,,,Do HW :)
陳俊杰炒車...
-0-"
P.T.H.....打眼色...xDD
比 Miss Kong 啤住我地-_______-"
............................
我發現2X班有個姣婆了.......xD``
P.S.... Happy Brithday To 鄧顈姿.. <3
*****************...************
傳說中ge無影手-3-"
傑仔仲未諗好...-___-"
時間將匆匆飛...????
KENNIE同盧同學傾計..xDD
個杰字係比個陳俊杰大大大大力咁寫落去-3-"
對不起```傻瓜
|