今日都咩特別-333-"
夜晚去食飯,,等左勁內先有得食/ 3 \
一係吾泥一泥就超多一齊泥,,
18個"送",,
我同駿仔玩人..xDD
D人都未夾好,,
我地轉個盤...
D野跌晒-V-"
哈哈..
之後睇返駿仔生日同佢地幫我預祝生日D相,,
好crazy <3
之後又係到癲...xDD
個經理比我地玩死...
叫佢肥仔,,
佢應...*3*
叫佢崩牙佬,,
佢又應,,@@
叫佢靚女,,
佢都應..xDD
哈哈,,
痴線佬..<3
低B...!!!
明天又要上學,,
收拾心情...上學去..xDD(比kennie話我無聊怪..xDD)
再見。
P.S.請大家留一留cM``thank you``<33,,,
拜託不要寫大頭老姐,,Big Head Old Sister,,之類ge難聽野...
|