今朝8點幾打比池,,
佢條村冇水..xDD
冇水刷牙洗面...
哈哈,,
好慘,,
10點幾去上水搵yuki,,
我地去美國........
.....
.....
.....
冒險樂園<3
我地諗住換金幣個陣,,
有個大嬏拉我地走=[]="
嚇親我-333-"
好搞笑......買我換金幣``
佢係會員,,益左我*3*
多10個金幣*V*
佢好似好憎冒險樂園咁-____-"
吾知佢乜事-3-"
玩得好開心<3
我打保齡個陣......
哈哈```超近距離..xDD
有個細路仔係格離睇我地玩,,
好得意*3*
40蚊玩到137張飛,,
4包EDO軟糖+四洲太空糖-V-
行行行...
行行行...
行行行...
去到上水名都``
見到孖哥,,
132度鞠公,,-V-
之後吾記得做左D咩,,
然後24m,,
意外地比我地見到某人...xDD
原本諗住搵開姐,,
點知......
見到BOBO,,謎女郎,,湯丸...
依D係其次......
最重要係見到國產..xDD
打工呢-V-
化妝丫佢-^-"
核突....
yuki問佢"你係咪趙紫君丫?!"
佢話"係!!!"
xDDddDDddDDddDDddDD...
完。
**************************
Kennie比個份好可愛ge臨時生日禮物<3
好得意ge GERORO*3*
吾洗咁緊湊..xDD
佢D簽名..-3-"
LO MEI <3
X` MAS card當Birthday card-0-"
有兩個樣ge大根...xP,, ,,條沙灘褲<3
底部,,
好靚,,,<3
ZOE ge 情信同Birthday card....:`)
|