今朝發生過乜事已經忘記得一乾二淨...
Comp,,我格離條友狂啤我-3-"
索性訓覺,,吾理佢...
P.T.H.,,,肥仔好好笑..XD
Lunch,,諗住去3B做KWL..
去到見到佢地睇埋D核突變態野-0-"
痴線-3333-"
即閃....去2D搵人幫我做,,
心杰幫我做KWL,,我幫佢抄GP,,
超快抄完..*V*
佢未做完...狂吹佢...XD
之後......
我最需要人幫我ge時候-3-"
冇人救我...T^T
心杰玩死我/ 3 \
A姐都玩我-3-"
成個lunch,,已經比好多人玩到我痴線...-____________-"
返到課室ge時候......
熱到痴線....
之後呢....有人扮可愛.....XD
英文堂,,,同心杰飛紙仔,,
我同肥仔鬧搶...XD
..........放學回家............
P.S.鄧小直覺超準..<3
|