自從琴日打左632個字,,冇晒之後/ 3 \
依加冇乜心情打/ _\
今日中文堂聽水調歌頭,,
個肥仔跟住唱,,
笑到我痴線,,XDD
D人成日恰佢,,
好慘,,
不過我地好開心,,
V.A.,,楊sir未泥個陣,,同康少,,孖哥,,陳俊杰,,周梓聰.玩”漢堡包”
陳俊杰明恰我-3-“
打我個陣特別大力ge,,-0-“
之後康少打,,個個狂縮-V-
掉散晒D人-3-“
Lunch幫Sarah痴相,,
……
Kennie家姐唱歌爆爛聽,,吾該收聲!!!
鍾舒曼係佢師姐-3-"
吾好玩,,
低音扮高音,,
走音扮無知,,
真係好白痴!!!
衰就衰在吾應自己唱得難聽,,
講真話都要仆街-0-“
我冇野好講-3-“
|