話咁快就星期四啦*3*
依幾日吾知乜事/ 3 \
成日肚痛/ ____ \
英文堂,,又肚痛,,又吾記得晒D字點讀-3-"
I.S.訓訓訓訓訓訓,,msg......
P.T.H,,,肥仔問江麗宜英文名係乜..XD
Queenie...(有冇串錯-3-")
週會....
肥仔出去答問題..XD
巴士..Bus!!!!
哈哈,,,笑死我,,
之後個D問題全部搶住泥答..xp
好鬼死好笑*V*
放學.....
同Kennie入左2D hea,,
Kennie一走左,,
陳俊杰就恰我/ 3 \
個一刻好想Kennie返反入泥..XD
但係佢冇-0-"
吾見左聰比我個隻迷你紙鶴/ ___\
太細粒啦-3-"
搵吾到-0-"
***********************
露媚姐好可憐``比個賤人恰!!!
|