今日,,除左係敬師日……
仲係鄧小生日``<3
Happy Birthday To 鄧小:`)
鄧小,,大個女啦!!!XD
今朝要入Hall,,
Sarah媽媽D頭髮好長@@
小息比呂明德收左電話/ 3 \
最尾個I.S.堂,,
入I.S. Lab,,
自己分組,,
原本同班女仔一組…
點知多左一個人”
當我吾知點算ge時候…
康少同陳俊杰佢地叫我去佢地個組”
我無奈答應-0-"
我真係好無奈-3-“
成枱都係男仔-__-“
得我一個女仔-^-“
搞錯 / _ \
之後我的成組人係到癲*3*
乜都玩一餐*V*
D火柴用晒,,仲塞返入去,,玩下一手用ge人,,XD
如果邊個下次用個盒撻吾著,,就知咩事啦..:`)
陳生連我都玩埋/ 3 \”
自閉得好可愛-______-“
佢睇得出我自閉緊-V-“
哈``露媚..你吾好再叫我露媚!!!-3-“
你先知係!!!
放學搞完一大輪之後,,
同Kennie去粉嶺圍等Miss Lau,,
同Miss Lau傾左半個鐘有多,,
再一齊返返心誠接Wasabi,,
拎完相就返屋企了~
|