琴晚同Yuki痴線..XD 驚住泥傾-^-" 我係到扮D廣告,, 用愛膚堅,,,講錯左用金寶綠水-3-" 之後我開始發癲..XD 返學揹旅行袋*3* 大致上係咁啦!!!~ BYEBYE!! 扭計骰*V* 奸爸DVD..>V< 在魚池盛開了的蓮花:] 我同家姐ge tic tac bear*3* tic tac bear同家姐講HAPPY BIRTHDAY(11/8)
4 6 3 m i s s 豆 豆*