今日又係爆無聊!!!
今年暑假...勁悶.gif)
夜晚.gif)
去診所接返貓媽媽 (因為佢要絕育!!!)
貓媽媽真係好慘.gif)
一返到閣樓.gif)
就想搵返佢D囝囝囡囡!!
但係5隻貓BB,,得返1隻.gif)
貓媽媽連行路都冇冇力,,但係佢幾辛苦都要搵返佢D囝囝囡囡!!
見到佢乜都吾食,,我吾知點解,,好心痛!
貓BB係側邊望住貓媽媽o個種眼神,,有種相依為命ge感覺..
但係最慘ge係連最後一隻貓BB聽日都要離開貓媽媽,,
因為表哥話拎隻貓BB返屋企養!!
點解吾可以等貓媽媽好返先拎走貓BB??!!
貓媽媽個肚凹左入去,,好慘!!!
連驚貓ge我都突然對貓有D熱誠``
仲有,,想幫豆豆澄清!!!
吾該D人吾好屈豆豆同我!!!
乜野我同家姐冇好好打理豆豆,,
豆豆係吾中意你乍!!!王大少!!!
我冇好好打理豆豆,,吾通你又有好好打理妹妹丫?!
你都洗工人乍!!!
你點對豆豆,,你心照丫!!!
成間屋除左你之外,,冇人打過,,鬧過,,踢過豆豆丫!!!
你有冇諗過豆豆ge感受丫?!
你比人鬧,,你可以爆粗鬧佢或者打佢丫!!!
但係豆豆吾得丫!!
仲有吾好成日話豆豆嘈丫,,你冇資格丫!!
你連都狗都不如丫!!!
史納莎ge性格係中意吠嫁,,
有冇常識嫁??!!
我話比知丫!!!
豆豆二世我一定照養!!!
我以前細細個有勇氣鬧你兩次,,我依加都有丫!!
我睇下我幾時忍吾住,,
你ge所作所為,,言行舉只太黑人憎!!!
4 5 0 miss 豆 豆*
|