各位村親父老,,,早晨*3*
好內未試過6點幾彈落床-v-
原本琴晚11點幾訓左,,
3點幾起身,,
MK sd msg泥問我訓左未..我話未,,
點知...轉個頭又訓反-3-"
4點幾再起身...
見到有個miss call...係鄧小泥既...
MK問我得吾得閒,,
傾左幾句..佢打泥=]
我地吾知搞乜=3="
狂搞爛gap -v-"
又係到唱麥兜*V*
我唱晒既-_____-"
點知...原來佢打泥......
淨係想問我意見-^-"
不過....
MK係...
天下第一好男人
呵呵呵呵呵呵呵呵*3*
24小時,,
天空也是藍天的!!!
同談生睇日出...
好無聊...-___-"
佢個妹發開口夢...
嚇親我
我訓緊個陣好似聽到好多酷愛""
酷愛依首歌...係萬能*3*
朝早毛啦啦"難道愛愛愛愛愛,,對愛情已死心"*3*
即刻彈起身^^
嘻嘻*3*
就快反工嚕...
BYE..
4 4 0 miss 豆 豆*
|