今日真係好好好好好好好好好好好好好好好好吾開心/ 3 \ 朝早同敖sir傾左陣...T^T 結果都一樣.../ _ \ 冇得傾-^- 就連6分都冇得傾?? 暑假要返學做義工... 唉... 得反1日同2B同學一齊返學/ 3 \ 真係好吾捨得T^T 一定要好好珍惜聽日!!! Sarah走左第3日啦*3* 今日sd左msg比Sarah*v* 希望佢睇完之後會好開心啦>V<
*P.S.留cm丫...
431 miss 豆 豆*