個人覺得這幅相很正:)
MK送隻keroro+Sibyl隻三眼仔+我隻史納莎:)
http://www.dadupo.com.tw/photo/mami-2/941021.htm
大家不防去看看,,
呵呵呵呵呵...
***********
今日都冇乜野想講...
不過今日痴媽咪筋...
面紅>///<
痴鬼線...!!
神經過敏了..XD
紅得要死..
鄧小同Kitty給我煩死了..XD
天天也在心上人..:)
我實在太愛心上人了..XDD
心上人的事,,就交比你地啦:)
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵...
再見,,
427 miss豆豆*
|