依加日日冇3點吾訓.. 冇9點吾起身.. -v-" 由聽日開始...要早D訓早D起身.. 呵呵呵-v- 努力搵錢!!! 。 。 。 嘻嘻嘻嘻`` 八月有隻迷你你史納莎*3* 同家姐諗緊叫乜乜名好.. 家姐話叫MaNaBi* 但係好似吾係咁好... 豆豆二世=v=" 傻的~ 。 。 。 BYE~
4 3 7 miss 豆 豆*