今日又係無無聊聊.gif)
今年既暑假好難過-^-"
當我最悶既時候.gif)
發現有個miss call...
嘻嘻.gif)
鄧小打救左我
同佢傾電話o個陣.gif)
笑到我痴線.gif)
兩個癲婆* 3 *
講返以前1B同2B D野..XD
發覺F.1 ge我地原來係超白痴.gif)
同鄧小睇返以前D信...
鄧小超強!!!!.gif)
[佢顯靈丫!!!].gif)
不知不覺咁笑到我傻.gif)
睇Kitty個D信...
笑到我講吾到野.gif)
有人自相矛盾..
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
睇反以前D信...好多花名...XD
1.黑巫婆
2.奸夫淫婦
3.洗衫板..(我都吾知係邊個 )
4.唐老鴨
。
。
。
仲有D吾記得......
kennie聽日返泥
呵呵呵呵-V-
各位早抖。.gif)
聽喪Do男啦!!!
喪Do廿四味...gif)
4 4 7 miss 豆 豆*
|