今朝要自己搭車-/\-
MathS..死肥黎..去死啦.\ /."
諗住乖乖地溫書*
就係比肥黎話一話...
打沉左/ 333 \*
正一大衰人! ! !
第8堂..去hall..頒獎*v*
悶到乜咁"
個個經過..一定踢到我張櫈
原本就訓得...
比人踢一踢...
醒晒...
D人經過又搞到D窗簾狂打我塊面-____-""
咩位黎嫁.\ /."
上到台..
某2位人兄...引我笑..仆呀""
好...
各位再見:)
3 9 5 m i s s 豆 豆 *
我的良好獎狀*v*
* 
我的學校:) "藍天"白雲=33=" 巴巴巴土站*3*
|