今天
早上開始已喪了-3-"
Maths..和賢天下太平
歷史課..笑傻了=]
小息..獲得某生送的飲品一大支*3*
呵呵=]
Eng..痴晒線"
係度唱大長今,,花花宇宙,,傻女xDD
望著望著有千億個夢兒,,xD{大長今}
將平凡成為近風的帆
將搖籃成為藍天的藍
細世界會變花花世界
OEO OEO OE OE..{花花宇宙}
重飾演某段美麗故事主人
飾演你舊年共尋夢的戀人
再去做沒流著情淚的伊人
假裝再有從前演過的戲份..{傻女}
同小蓮msg*
給她發現了我沒有交電話=3=*
中文..很無聊..
8點幾..
同妹妹去散步
見到有個大肚婆就生得..
佢坐係個安全島到..
又冇人幫佢..
咪過去幫下佢,,幫得就幫ㄚ嘛! ! !
佢超大力捉住我隻手"
很痛..
不過..算吧!
個死人的士佬又吾肯車佢去醫院
咪幫佢call白車..
之後便..功成身退了=]
明天跟鄧小出街街=]
早頭唷=)
3 8 1 m i s s 豆豆=)
|